Sleeping Beauty (Thomas Spence)

Sleeping Beauty (Thomas Spence)

Atât de dor îmi este câteodată De mângâieri,de galeşi ochi de fată                                                Cu pleoape moi şi tremurări în gene Sub cari se tolănesc priviri viclene,             Şi-atât de obosit sunt de-aşteptări,             Mi-e buza arsă de nesărutări                                           Mă dor dorinţi ce-n mine-au putrezit,           De nevibrări mi-e sufletu-nmpietrit, Sunt cimitir de doruri ne-mplinite           Şi de păcate nepăcătuite,                       De pofte moi care mustesc în mine                                                Şi mă framantă ca pe orişicine, Dar nu-şi găsesc izvorul să se-adape.       Mă dor priviri ce le-am ucis sub pleoape, Mă dor şi gânduri, şi-amintiri mă dor, De ochii tăi adânci şi mari mi-e dor,           M-aplec şi plâng peste trecutul meu                                                Cu lacrimi ce se varsă-n Dumnezeu.

